Friday, January 13, 2017

Cui Ii raspunde Dumnezeu?

"Fiindca Ma iubeste - zice Domnul - de aceea il voi izbavi;
il voi ocroti, caci cunoaste Numele Meu.
 Cand Ma va chema, ii voi raspunde; voi fi cu el in stramtorare,
il voi izbavi si-l voi proslavi."
Psalmii 91:14,15


Era o zi de iarna ca astazi cand am vazut un mesaj in care cineva ruga Pastora sa se roage pentru o problema pe care o avea. Nu este nimic gresit in a cere cuiva sa se roage pentru noi, insa am inceput sa ma gandesc: de ce ar raspunde Dumnezeu Pastorei si nu oricui ii cere? Atunci mi-a venit in gand Psalmul pe care l-am scris la inceput: "pentru ca Ma iubeste".

O relatie cu Dumnezeu sau cu oricine altcineva este in doua directii, o relatie care vine de la ambele persoane. O relatie cu Dumnezeu nu inseamna a veni la El din cand in cand pentru a-I cere ceva, de obicei cand avem probleme. Pune-te in situatia in care aveti un prieten care vine sa va vorbeasca numai cand are nevoie de ceva, altfel nu v-ar cauta, nu v-ar vorbi, nu si-ar aduce aminte de tine. Cum te-ai simti? Nu foarte bine, sunt convinsa, probabil ca ai vorbi cu el odata, iar a doua oara l-ati sterge deja de pe lista de prieteni.

De ce am crede atunci ca o relatie cu Dumnezeu functioneaza altfel? Am auzit persoane care spun: "rugaciunea nu functioneaza" sau "Dumnezeu nu exista pentru ca m-am rugat pentru cutare lucru si nu s-a intamplat".

Dar stii ce zice Dumnezeu? "Ma cunosc ei pe Mine? Au incercat ei vreodata sa vada cine sunt Eu? M-au cautat ei vreodata ca sa ma cunoasca? Cred ei ca Eu am puterea de a face asta? "

Ceea ce stiu este ca Dumnezeu este bun, rabdator si credincios. Chiar daca pana acum nu ai fost aproape de El, chiar daca nu L-ai cautat sau nu L-ai cunoscut, azi nu este tarziu. Cauta-L azi, pentru ca El este bun si te primeste. Cere-I azi pentru ca este bun si iti va raspunde. Deschide-ti inima azi catre El pentru ca El este credincios promisiunilor pe care le-a facut.

Isus a spus: "Daca veti cere ceva in Numele Meu, voi face." Ioan 14:14. Si El nu este om sa se razgandeasca.

No comments:

Post a Comment

Multumesc tuturor celor care isi fac timp sa imi lase un comentariu, apreciez toata interactiunea cu cititorii si voi incerca sa raspund tuturor, iar cum consider ca blogul este "casa" mea virtuala nu voi publica nici un comentariu cu limbaj tendentios.