Monday, July 3, 2017

Conecteaza punctele

"Toate lucrurile au fost facute prin El;
si nimic din ce a fost facut, n-a fost facut fara El. " Ioan 1:3
 
 
"Pentru ca prin El au fost facute toate lucrurile care sunt in ceruri si pe pamant,
cele vazute si cele nevazute: fie scaune de domnii, fie dregatorii, fie domnii, fie stapaniri. Toate au fost facute prin El si pentru El. " Coloseni 1:16, 17


Am mai povestit si in alte postari pe acest blog despre credinta mea si cum am ajuns la punctul din viata in care sunt, si cum, asa cum am si ales titlul acestui blog, sunt intr-o continua crestere spirituala. Stiu cum eram, stiu lucruri pe care le-am schimbat in caracterul si in gandirea mea, si probabil ca sunt si altii care se pot asemana cu asta.

Credem in Dumnezeu, L-am vazut la lucru in anumite momente din vietile noastre, am vazut cate o mica minune facuta de El, am vazut cand El si-a aratat puterea si ne-a dat speranta intr-un moment de nevoie, dar apoi am crezut ca El s-a departat de noi. Iar asta este o minciuna a diavolului.

Dumnezeu vrea sa fie cu noi in fiecare moment al vietii noastre. Chiar si atunci cand noi credem ca El este departe, de fapt El este langa noi, asteptand ca noi sa Il chemam, sa Il invitam. Dumnezeu este nobil si nu va veni niciodata la noi neinvitat. Atunci cand noi vedem relatia noastra cu El ca niste momente izolate in timp, ca si cum ar fi niste puncte izolate pe o hartie, ceea ce El vrea este sa conecteze punctele acelea.

Va amintiti jocurile acelea din revistele de demult, cand trebuia sa conectam punctele ca sa vedem ce imagina este ascunsa? Punctele acelea reprezinta momentele in care intr-un fel sau altul L-am vazut pe Dumnezeu, sau am vazut ceva de la El. Fiecare dintre noi are un anumit numar de puncte, unii mai multe, altii mai putine, iar numarul acesta nu este niciodata limitat si poate sa creasca . Cu cat Il cautam mai mult pe Dumnezeu, cu atat Il gasim mai des si crestem "punctele" personale.

O viata in duh, in Duhul Sfant, este o viata in care conectam punctele intre ele. O viata in care ne rugam in fiecare zi, citim Biblia in fiecare zi, atunci vom avea revelatii care conecteaza momente din viata noastra si ajungem sa vedem ca El este in tot si peste tot. Cu cat conectam mai multe puncte vom vedea ca de fapt este un intreg. Si atunci vom avea o viata in care suntem in fata divinului/sfinteniei in fiecare zi. O viata in care nu trebuie sa ne fie frica de nimic, pentru ca daca El a promis ca o sa aiba grija de noi, noi mergem prin credinta si nu prin ceea ce vedem, oricare ar fi circumstanta din viata noastra in acea zi.

Recunosc ca inca mai am multe puncte de conectat eu insami. Dar din cate am conectat pana acum, imaginea este extraordinar de frumoasa.

Tu ce imagine ai descoperit pana acum in viata ta? Ce alte puncte ai putea adauga la ea?

No comments:

Post a Comment

Multumesc tuturor celor care isi fac timp sa imi lase un comentariu, apreciez toata interactiunea cu cititorii si voi incerca sa raspund tuturor, iar cum consider ca blogul este "casa" mea virtuala nu voi publica nici un comentariu cu limbaj tendentios.