Wednesday, September 21, 2016

Nu te da niciodata batut

Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai,
nu se opreste pe calea celor pacatosi si nu se asaza pe scaunul celor batjocoritori!
Ci isi gaseste placerea in Legea Domnului,
si zi si noapte cugeta la Legea Lui!
El este ca un pom sadit langa un izvor de apa,
care isi da rodul la vremea lui si ale carui frunze nu se vestejesc:
tot ce incepe, duce la bun sfarsit.
Psalmii 1:1-3

Recent am auzit acelasi lucru de la doua persoane influentiale in viata mea, una dintre persoane fiind Pastorul de la biserica mea. In unul din mesajele de la biserica ale Pastorului, a explicat cum sa traim viata dupa principii, unul din ele sa terminam intotdeauna ce am inceput. Reflectand la asta, am mai gasit inca vreo doua principii ale mele personale ca sa adaug la filozofia proprie, ca de exemplu "tine-te intotdeauna de promisiune, oricat de greu ar fi de indeplinit".

Vreau sa va povestesc ceva din experienta personala ca un exemplu si nicidecum a cauta compasiune. Cu cativa ani in urma fostul meu sot a decis ca nu mai vrea casnicie si ca urmare am ramas singura intr-o casa pe care o cumparasem impreuna numai cu cateva luni in urma. Intr-o situatie in care doua din cele mai bune prietene ale mele au sugerat sa las totul balta, totul fiind greu de intretinut de una singura si sa ma mut intr-un apartament mai ieftin, pentru mine a fost o situatie in care singura directie de a merge a fost inainte, fara alte optiuni.

Sunt situatii in viata in care devine foarte greu sa mergi inainte, in orice aspect, in casnicie, in relatii, in servici sau in afaceri, puteti sa alegeti orice exemplu, in care singura modalitate de a razbi este de a capata o atitudine de a nu te da batut in nici un fel. Chiar cand cei apropiati te vor sfatui sa renunti, nu din cauza ca iti vor raul ci din cauza ca vad ca iti este greu, ce este important este sa decizi tu unde vrei sa ajungi. Cand adopti o astfel de atitudine, sa termini ce ai inceput, chiar dacava fi greu, cu siguranta vei termina, si nu numai ca vei termina, dar vei si trece la un alt nivel in viata, te vei transforma in alta persoana, iti vei impinge limitele si vei vedea ca limitele sunt numai in mintea noastra.

Ca sa termin povestea inceputa, chiar daca a fost greu, am putut sa trec peste tot si acum sa ma pot uita in urma sa vad ca tot ce s-a intamplat m-a facut mai puternica si cand o alta incercare va veni in calea meao voi privi cu alti ochi.
In momentul cand renuntam o data, a doua oara va si si mai usor sa renuntam, iar la a treia oara devine o obisnuinta.

In ultimele saptamani am fost ocupata, am fost un weekend in Philadelphia la o conventie internationala, si intre tot ceea ce fac, sa scriu pe blog a ajuns printre ultimele mele prioritati. In acel moment am revenit la principiile mele, sa termin ce am inceput, iar aceasta "calatorie" este abia la inceput.

Ca incheiere, propune-ti astazi sa adopti un principiu de viata, din cele pe care le-am spus eu sau principii personale si aplica-le neaparat in viata ta, vei vedea cu siguranta  o diferenta in bine. Va fi greu? Cu siguranta ca da, vor veni momente in viata cand va fi foarte greu, iar firea noastra pamanteasca are tendinta de a alege calea mai usoara, dar atunci cand iti dirijezi viata dupa principii si iti pui increderea in Cel "ce, prin puterea care lucreaza in noi, poate sa faca nespus mai mult decat cerem sau gandim noi" (Efeseni 3:20), vei ajunge in locuri in care nici nu ai visat.

No comments:

Post a Comment

Multumesc tuturor celor care isi fac timp sa imi lase un comentariu, apreciez toata interactiunea cu cititorii si voi incerca sa raspund tuturor, iar cum consider ca blogul este "casa" mea virtuala nu voi publica nici un comentariu cu limbaj tendentios.